rAkyAt bEtA

hakikat

 di saat aku menulis entri ini, air mata berlinangan.. air mata menjadi sahabat aku yg sangat setia time nie... semua yang aku dapat tahu malam tadi seriusly macam mimpi buruk dalam hidup aku.. mimpi buruk yang tak penah aku sangka.. semua nya dah terjawab.. takde apa lagi yg bole jadi sebab untuk aku terus berharap.. segala nya telah berubah... ye, memang aku yang mengubah semua tu.. aku buat macam tu pun sebab tak nak terus mengharap sesuatu yang memang aku tak kn dapat.. tak kesah laa lepas nie macam mana sekali pun aku nak go through life aku yang penting aku tahu still ada someone yang aku bole harap kan.. even kau cakap "kalau terjadi" tp kau dah buat aku bersepai.. even kau dah explain kat aku macam essay or whatever lahh kan, hati aku tak bole terima.. lepas nie semua akan berubah slow slow.. aku akan ubah segala nya tapi kau tak kan sedar.. tak kesah laa kau nak cakap aku apa pun sebab aku memang TAK SUKA SHARE ANYTHING DENGAN ORANG LAIN.. lepas nie aku tak kan amek tau dah pasal kau. and harap harap kau ta kan carik aku dah..

tenkiu for every single thing that you did for me :)