rAkyAt bEtA

sukarnya

mmg macam nie ke hidup sebagai gadis yg berusia 18 tahun? o.O aku rasa, aku tak cukup "hebat" lagi lah nk lalui usia 18 nie.. banyak perkara yg terjadi dlm hidup aku time aku tak ready lagi nie. hurmm... terlalu banyak dugaan, hakikat, perasaan, rasa hati,, perasaan orang lain.. macam macam lah lagi.. haih :O nie semua aku kena jaga.. kalau tak temperature otak aku jadi negatif terus. -.- #merepek dah!

bukak FB selongkar punya selongkar, jumpa info tu info ni.. aku sendiri yg beria ria nk tau tp bila dah tau, aku pulak yg tak dapat terima. erghhh. bodoh laa kau nie AIDA!! sekarang kau sendiri rasa down, marah, jealous pluss tak dapat terima hakikat! serve you right! -.- lain kali gatal lagi tgan tu klik sana sini. lepas tu tak serik serik.. apa ke jenis manusia lah kau nie #marah diri sendiri.

apa pun, semua yg berlegar legar dlm kotak fikiran aku adalah BENAR! die dah jujur pon. thankz sbb jujur --'