rAkyAt bEtA

for youu ♥

setelah sekian lama tak meng-update, blog aku pon dah bersampah sarap. haih --' okey hari nie nk ckp pasal buah hati aku. #nyampah jgn baca!

awk, nnt kat sana jaga diri. jgn lupa kat saya tau tau.. study rerajin nnt jd chef yg ohsemm mcm sherson lian tu haa :) awk pun ad chinese look sikit kn.. so da boleh pemess daa. hhehe. tp nnt awk mesti da busy dgn study group, assignment lahh, kelass laa.. pastu kita nk text mcm skrng nie pun susah.. tp tkpa saya faham, awk pegi study untuk future awk jugakk dan insyallah untuk kita dua #perasaan jap. kat sana nnt pandai pandai laa jaga diri dan jaga segala gala nya termasuk hubungan kita tau :) i trust youuu

P/S untuk awk 


lepas tu kalau awk dah tak syg saya atau awk dah jmpa perempuan yg lebih bagus dari saya, awk bgtahu tau dgn saya.. saya tk nk awk tipu hati awk dan paling sakit, awk tipu hati saya sekali. saya janji saya tak kn marah awk tp saya lepas kn  awk demi kebahgiaan awk :') anyway thank you so much sbb awk buat saya bahagia dan tersenyum wlpn kadang2 saya ada menangis di sbb kn perangai awk tu. tp takpe, tu semua ajar saya untuk jd lebih matang, sabar dan lebih dewasa. iloveyousayanggggg~