rAkyAt bEtA

strangers!

dis is the right time untuk aku muntah kn ape yg 
ad dlm hati and perut aku. (sory buat korang rasa eewww) 
seriusly aku rasa mcm rimas giler! R.I.M.A.S dgn 
kwn aku yg dah bertukar jd STRANGERS -.-' 
kalau pmpn tu maybe aku tak heran sgt kot sbb 
tak mencemar duli minda aku tp kalau 
dah LE.L.A.K.I yg berubah,, paham sendiri lahh kn. 
mmg menakut kn tempurung jiwa raga aku nie haa.. 
and tak lupa jugak tempurung jiwa raga
kembar aku! (kesian kiteorg tau) :'(

acttly dua ekor mamat nie kwn kiteorg.. 
sama skolah tp tua dua tahun dri kiteorg..
first of all, dua dua mamat nie mmg tgah aim si A.. 
sincerely si A mmg cantik and no wonders ramai org aim die..
tu mmg ta dinafikn :)
 tp bkn sbb dia cantik aku TWIN dgn dia yerr~~
ok back to the story.. tp masalah ny 
dua dua nie mcm tak phm bahasa -.-' 
kalau dah kata tak nak tu TAK NAK lahh
so tak perlu nk paksa or perambat mcm lembu
dia pon ad perasaan ok.. 
anyway, korang mesti pelik sbb 
apa kna mengena aku dlm slot samarinda nie kn ?
aku bersangkut paut sbb aishah is my TWIN!
so bila dorang dah jamm nk carik idea tok "mesra alam" 
dgn twin aku nie, aku laa jd mangsa.
tp aku tak penah salah kn twin aku or marah dia okeyy.
so dorang akn text aku siang malam,
tak cukup msg IM aku kt fb lepas tu ajak lunch.
semata mata nk jaya kn misi dorang. 
eeeiii! sumpah benci! ingt aku nie ape?
brg terpakai.. bila dah sesak baru carik ? pleaseee laa -.-'

sooo sooo and sooo, lepas nie kiteorg berdua dah sepakat bwk berkat
untuk tak layan dorang da..
sbb cara dorang tu mmg menakut kn weyh.. klu korang 
ad kat tmpt kiteorg mesti korang faham apa yg kiteorg rasa nie :(

# ini ke cabaran untuk ke alam dewasa? perlu ke alami semua ni? ouh tidakkkkkkkkk..

p/s: kpd adik manis kt luar tu, hati hati sket dgn kwn kwn lelaki korang.. klu da berubah sikit tu better jauh kn diri.. JAGA JAGA, AD YG MEMERHATI ! hahahahhaha