rAkyAt bEtA

bengang

entri memalam bin buta nie pasal betapa bengang binti sakit hati nye aku dgn org yg SELFISH nie! (bkn pkck juak ikan tu)  first of all, aku mintak maaf seksgt sbb TERpaksa berkeras n sound korang.. biar korang bukak mata siket. anywy,korang mesti trtnya tnya aku nie tgah bengang kat sape? lupa plak nk mentioned. aku sakit hati dgn bdk bdk skola rendah dlu. actly dorang nk jumpa balik bdk bdk skola rendah dlu. alaa reunion tu haa. pastu dorang suruh aku yg arranged for the SECOND time.. sbb yg first time tu ramai yg tak boleh join n ramai yg aku  tak dpt jejak kt fb nie.. tp skarng dah ramai laa yg aku dpt jejak so aku setuju lahh nk arranged kn..habis je last paper spm aku hari tu, mlm tu terus aku buat satu group kt fb.. nie haa group tu REUNION SK SEGAMBUT (2006) so aku pon invite laa  bdk bdk tu.. ad laa dlm 35org skrang nie.. ad jugak yg bdk bdk lain tolong invite kn. tp tu lahh, bila aku update something, mesti yg respons ny org yg sama -.-' hello, aku invite ade 35org ok tp yg respon tak sampai 10org. pale hotak dia. (kn da kena carut) ingt aku nie nk menghadap bnda nie je ke? kalau nk tau, arranged bnda nie susah kot. mcm buat ADDMATH aku rasa. klu korang tak rasa, pon takpe~~ so, fikir laa sikit and kesian lahh bnyk kat aku nie haa.. nk kata tak boleh on9, bermadah helah kat wall boleh pastu siap kluar lg kat side tu yg dia tga on9. tp buat derkkkkkkkkkkkkk je dgn semuaa yg aku update. aku update tupon sbb nk tnya bila korang free, nk jumpa kt mna and bla bla bla~~ so bg laa respon siket. at least ckp OK ke BOLEH ke. nie diam mcm buluh betung! nk kata OKU, ad FB.. grr~ so td aku da tension sgt, aku post something yg agak KASAR bahasa aku but still ad SOPAN ny :) lepas nie, kalau jd jumpa n termakbul niat kiteorg nie, jgn pulak ad buat ayat mcm nie " alaa, npe ta ckp.. aku nk join" "weyh, npe ta bg tau aku korang buat reunion" "sampai hati tak ajak aku enn" haa klu kluar ayat ayat nie, mmg nk kne sumbat dgn berus jamban lahh dgn aku. kbye

# please lah hargai jasa, tenaga n masa org.. tak payah bg feraro roshe (abaikn ejaan die) bagai.. at least RESPONS pon dah cukup untuk aku nie haa.