rAkyAt bEtA

keji giler !

entri kli nie pasal seorg jantan yg paling ta guna
yg pena aku kenal ! KAWAN yg paling SHEBYE
huh!!! ingt kn skola kt BUKIT JALIL tuh perangai senonoh laa
sb main tok negare kn..tp lg teruk dri anjing kot.. grrrrrrrrrr
menyesal rase nye sb pena kenal org yg  
seburuk,, sekeji,, sesetan ko doe !!!
bangga sgt ke ble ko buad perangai cam tuh ? da mcm zaman jahiliah aku rse weyh..
sedar laa diri ko tuh.. ko bkn nye 17 BULAN tp 
17 TAHUN lahh.. matang lahh sikit...
ta hebadd mne pon ble ko buad cm tuh doe.. 
ko ta takut ke nnt nnt ko dpt ank perangai mcm tuh ??
kesian pmpn pmpn yg akan kenal ank ko tuh !!
paham ???!!!!!

aku pon ta tau da mcm mne nk describe kn perangai ko nie doe !!
klu ko rse ta takut dosa skali pon,, at least reti lahh MALU !
bkn nye kne ALIM mcm imam ke bilal ke ape..
at least ad rse MALU !! ko tau MALU..
ke ko ta phm maksud malu tuh !?
ad otak kn.. pikir lahh.. 
jgn letak kt tapak kaki !!!!!bongok !
da lepas nie ko jgn nk carik carik aku lg n jgn nk kacau hidup aku..
blaaa ko dri hidup aku !