rAkyAt bEtA

mengular time !

ok ari nie aku ad paper agama je..
tu pon strt dri kol 9.25 smpi kol 10.25 je..
then free smpi 1.10.. bestt kn ? 
tp tok aku tetap jugak 
ta best tok aku sbb kne dok 
dlm kelas cm bodoh bodoh je.. -.-
mmg tak laa kn... so ape lg 
carik laa cerok cerok yg bole aku lepak..
carik punye carik ngn ecah jmpe lahh 1 tmpt niehh :D
kat mne ? STOR SUKAN.. syiokkkkkkk abes...
thankz my lovey dovey dad.. SIR NAZA :)
lepas je rehat g lahh sne.. ramai kot..
penuh lahh stor sukan tu.. 
sume bunga then ad sorang kumbang.. hahahah
lawak kot... tp takpe he is my bestie.. :)
lepak punye lepak start laa buad lawak bodoh sume kn...
pastu ngumpat segala bagai.. 
sure tersedak sedak orang tuh.. kesian ko kn..
then cite punye cite.. gelak punye gelak.. tgk tgk da kol 1.10..
ape lg BALIK lahhh... part nie aku paling suke skali. sbb
mencanak nk tnggu bas rapid yg LAJU giler tuh.
da laa tga ari,, panas nk mati.. yg driver nie
bole plak drive bas tuh dgn lenggang lenggok nye.
mmg seronok lahh kn..
ari ari bas tu kne sumpah seranah ngn aku..
klu ad abah kn best,,, :( naik dpn umah turun dpn skula..
balik pon sme jugak.. naik dpn skola turun dpn umah..
hurmm tp ap kn daya.. he is not here anymore,,
ok laa.. dats all 4 today. wish me luck 4 paper sejarah...
byeee blogiee blogiee ^_^