rAkyAt bEtA

pizza PAVI


ok.. ari nie aku kluar ngan FATIN N ECAH :)
destinasi : ts, pizza pavi & sg wang..
seronok gilerrrr... HAHAHA
especially time kt PIZZA PAVI..
ad 2 tragedi yg berlaku...
sumpah lawak.. npe ? 1 je bole cite.. lg 1 ta ley cite sb secret :)
ia nya mengaib kn kami bertigaa... ececcece

cite die cm nie..
ad couple cina nieh mkn kt c tuh jugak..
meja die sbelah meja kiteorg..
pakwe die hensem lahh jugak n makwe die mmg comel ~
pastu time dorang tga tnggu waiter tu amek order,, c makwe nie amek laa pic pakwe die..
ceh smgat lahh pakwe die nie "mengurai" rambut die yg konon nye mcm lah pnjng sgt...
aku pon secare tak sengaje nye,, tertiru gaye mamat tuh n die perasan.. hahahahah


then ad lahh dialog mcm nieh ~

leng chai : jgn laa mcm tu maa.. malu saye 
aku : hanya mampu tergelak besar..

time die nk balik... bole plak die babai manja kat aku..
HAHAH sumpah tergoda.. tp ape kn daya makwe die d sisi nya -.-
aku hanya mampu babai dgn senyum menggoda jee :)

next story...otw g pavi ad lahh cina bg bg belon nieh..
ape lg smgat lahh aku mintak even belon tu lebey kpd kanak kanak..
tp ad kami kesah ?? siap bwk dgn  tersenyum bangga lg tao :)





 then da g mkn sume jln jln kat sg wang sume sb nk carik gelang..
da jumpe tp mahal sgt.. so CANCEL !! :(
lepak lepak jap kt ts then terus balik dgn kaki aku yg melecet tahap cipan nieh..




sekian saje cerita sye ~~ terima kasih..
byeeeee