rAkyAt bEtA

I'm tough :')

hohoiiii.. memalam buta nie tah kenapa mata aku tak mao lelap pulak kan. so aku hupdate lerr blog aku nie dan yg paling besttt, tenet mcm siputtt sedutttttttttt woi~ lemah aku dan aku hampir off pc dan menerpa ke atas katil ku yg setia menuggu. tp apa kn daya, tangan aku masih di keyboard. HAAHHA. sebenarnya aku pun tak tahu nk ceritaa apa -,- #MohonJanganMarah

ok la ok la, aku cerita pasal kehidupan setelah menjadi ibu tunggal yg mempunyai 3 org ank bak kata KEMA yer. ehem, seperti yg diwar war kn dlm entry yg sebelum nie.. aku dah pun dpt kerja baru. teheeheeh. Alhamdulillahhhhhh :') walaupun bkn CEO mahupun DIRECTOR, tp aku tetap bersyukurrrrrr :) dan dan dan esk aku akn start bekerja di office yg baruuu.. nnt jumpa org baruuu.. bos baruuu... segalanya nya lahhh baruuu..

next, aku dah pun berjaya membenci si mangkuk tingkat tu sedikit demi sedikit. jyeahhh! nie semua atass nasihat kengkawan aku seperti berikutttt :-

1)AISHAH 2)KEMA 3) ALEP 4)ZACK 5)SAIF 6)HAMKA 7)FAHMI 8)AJEL 9)ADILAH & lain lain~

dorang lahhh yg bnyk "hasut" nasihat dan seangkatan dgn nya untuk lupa kn si mangkuk tingkat tuu. memula tu mmg lahh rasa something wrong, sedih memanjang semua tp demi ank aku yg 3 org tu, aku gigih berusaha bangkit dan terus mengharungi segalanya demi ank ank aku #AyatDramaKau dan aku berjaya! yeayyyy~ lepas tu pulak ada 1 lagi info dri LYANA yg membuat kn aku semakin membenci dia. info tu biar aku jelahhh yg tahu. #MohonMaafYer bukti bukti yg sgt kukuh sudah berada di dlm fone aku.. tnggu masa je nk humban ke muka diaa. sabar ye syg :') #Puihhhhh

cara cara aku nk lupa kn dia pulak senang je. nie pun idea dari kwn kwn aku..

1) jgn ingat satu benda pun yg berkaitan dgn dia. mcm gambar ke, msg ke, apa apa jelahh.. try to forget it! kalau teringat tetiba tu, cecepat buat benda lain.. supaya pasal dia terabai kembali... 

2) membusy kn diri dgn laman sosial iaitu TWITTERRRRRRR.. ngadap lahh benda nie smpai lebam. hahaha. kau tweet lahh merepek meraban sekali pun, tkda sape yg heran. tak pun aku berwhatsapp dgn kema ke zain ke bard ke dan akhirnya aku stop bila mata aku dah lenaaa di buai mimpi :)

3) disebab kn aku dah terbiasa dok text morning dekat dia everyday, jd bila dah ditinggal kn nie mesti rasa pelik kalau tak buat kn? so so so, aku sorok phone dlm laci meja ke, letak celah celah handbag ke. kalau kat rumah, letak sorok sorok sikett.. lelama terbiasa lahh yg aku tak perlu text dia lagiiiii :)

4) aku stop tanya kabar dia dekat roomate dia. tkda dah dok excited on FB then im kwn dia just because nk tnya pasal dia. padahal dia sikit pun tak heran aku.. siap boleh main carom lg. #PuihhhSungguh 

5) stop dengar lagu sesedih yg sgt kena dgn tema aku iaitu "ditinggalkannnnnn" aku dengar laa lagu omputihh yg kasi goyang goyang sikit tu kannn. baru dia lenyap dlm carta hati aku~

maka, apabila aku amalkan petua petua nie sebagai rutin harian aku... aku semakin berjaya melupakan dia dan membenci diaaaaa. TANIAH AIDA :D so, sekian saja untuk hari ini. saya AIDA membuat liputan dari SEGAMBUT.