rAkyAt bEtA

Kau Pergi :'(

hurmm.. belum mula pape lagi mata aku dah bergenang. sbb entry terakhir pasal dia. dia yg dah tinggalkn aku tanpa alasan :( Jumaat 18 May 2012 - 6.42pm aku dpt msg dri dia. dia ckp dia nk hidup sorang. time aku dpt msg tu menggeletar badan aku. rasa mcm mimpi. terus aku nangis. aku tnya dgn dia knapa semua, tp dia kta takda pape. dia kata nie kebebasan untuk aku dri segala kesakitan. dia tk nk kecewakn aku, dia tak nk bermusuhan dgn aku.. dia rasa dia bnyk buat aku sedih, nangis, dia kata dia jahat. dia tak pandai jaga aku.. dia mengaku dia dh bnyk berubah. perangai dia, sikap dia, pendirian dia. abes tu skrng nie dia tak kecewa kn aku ke? tp walau apa dia buat kat aku, aku tak penah amek hati sgt sbb aku tau tak semua manusia sempurna. dan bg aku kesempurnaan tak kn dpt dimiliki melainkan memperbaiki diri kita ke arah kebaikan. 
tp aku tak boleh buat pape selain menangis dgn keputusan tu. bila aku tnya pendapat kwn kwn aku, ada yg ckp maybe dia ada masalah tp dia tk nk cerita kat aku.. mybe jugak dia tu penting kn diri sendiri.. maybe dia tak nk kau terus kecik hati dgn perangai dia..tp walau apa pun dia buat kat aku, aku tetap sayang dia. wlpn org kata aku bodoh, tp itu kehendak aku. aku tak mengharap dia balik dgn aku tp aku akan tetap tunggu dia sampai dia jumpa pengganti aku :') skarang nie aku just tanya kabar dia kt roomate dia, Black. Black pun dh dpt tahu pasal ni sbb setiap kali on9, aku akan tnya pasal dia. aku siap pesan kat Black tolong tgk tgk kn dia untuk aku, kalau ada pape mesti bgtahu aku cpt cpt. dan Black sgt faham apa yg aku rasa. hurmm.

untuk AWAK ♥