rAkyAt bEtA

ku pohon KEMAAFAN

semalam da nangis nangis dgn cikgu cikgu.. mintak restu semua..hari nie pulak dah susun meja.. dapat slip peperiksaan.. tampal slip kat meja.. dan dan da beli alat tulis baru.. sebab SPM da dekat giler nak mati -.-' 2 days more.... OMEIGODDDDDDD!
but then, aku update blog and on9 FB lg... taniah aida :)

so so so.. saya ingin memnohon 1001 kemaafan kepada sesiapa saje yg kenal dgn saya..especially kepada kwn rapat saya, kawan baik saya, kawan sekelas saya, kawan FB saya dan semuanyaa.. kalau kalau saya ade tersalah cakap, tergurau lebih, termaki or so on.. maafkan yer... lepas tu halal kn makan minum saya... kepada cikgu cikgu, halal kn ilmu yg cikgu ajar yer.. yg penting kalau saya ade bergurau yg buat cikgu terasa, maafkan yer :) al maklum laa saya nie serba kekurangan :)

doakan kejayaan KAMI semua tau! kepada semua calon SPM dan STPM 2011, GUD LUCK AND ALL DA BEST WISHES FOR ALL OF YOUUUU ♥ tenkiu so much.