rAkyAt bEtA

NGEK punya kwn!

pejam celik pejam celik kejap je aku da nk SPM kn.. hurmm tp aku tak rsa pon mcm aku nie nk SPM. da laa ta blaja sgt pastu jln je kje ny. haish. tak tau laa bila nk ad KESEDARAN SIVIK ni! grr~
tp kan sejak dua menjak da nk SPM nie kn, mcm ramai plak kwn kwn aku CARIK PASAL.. ad yg gaduh pasal buku lahh. ad yg gado pasal sound menyaound lahh yg penting ad kwn aku carik pasal dgn aku n aishah juz becoz of NASIK LEMAK!  WTH mannnn~ ko nk gado tu carik laa bnde bnde yg hebat sikeet, mcm rebut kete merc ke bwm ke. nie ta, pasal nasik lemak je!! mcm bodo bodo je weyh. aku rasa mcm nk sepak je bontot ko tu haa! pastu siap nk ungkit ungkit bagai. haktuihhh laa~~ bak kata aishah laa kn "klu aku kirim belikn nasik lemak PAVI ke bole nk balasan, nie setakat nasik lemak kt bwh FLAT ko tu tak yah nk balasan sgt laa cite die". bnde ko pon beli jugak kn.. mcm dosa je beli kn sekali tok kiteorg. bnde aku bayar weyh bkn FREE! kang klu aku yg mengungkit takut ko kne sawan IBAB plak! tak pon ternganga mcm kne renjat. -.-'
please laa weyh.. ko tu da membe dgn kiterog since darjah 4 kot. da mcm adik beradik daa.. ta kn tu pon nk kecoh ennn.. mmg IBAB sgt~~ lepas nie mampos ko laa nk hidup ke hape ke.. aku malas da nk kesah! ko nk skola ke nk cuti ke nk bertapa kt kmpung ko smpi ta amek SPM ke, aku malas da nk amek tau! klu aku amek tau ko balas dgn buat TAIK kn. #sekarangakupulaknakmengungkit!