rAkyAt bEtA

penat~

td aku pegi umah c.hasidah sbb nk amek brg..
da laa aku ta tau umah die celah bedah mne..
yg sabri pulak bg tau da mcm cite keling ! 
mampos laa aku nk phm kn.
yg paling best umah die
ta ad lif n kne naik tangga 3 tingkat.
mmg senaman di petang hari lahh kn,,
tp last last jumpe gak umah ny lepas tnye umah cekgu yg lg satu tu.
siap amek no. sekali !
(flat nie mmg bnyk cekgu yg dduk)  -.-
ketuk punye ketuk,, tgk tgk takde org.. haish
aku pon  
turun n mencanak lahh dekat padang
teck hua tu sorang sorang.
yg ad bas lalu lalang, tp klu 
time aku balik skola takde langsung!
rse mcm tunggu bas dekat SUNGAI KINABATANGAN. =.=
dekat 1 jam lahh jugak aku duduk.
ape aku buat adelah ?.
snap snap gamba sambil dgr lagu bruno mars♥
hilang lahh jugak bosan aku..

 -muke yg sgt membosankn-
.
- nie muke yg da mampu tersenyum :) -

sbb cekgu hasidah daa call n bg tau die da nk balik dari tesco.
(rupeny die pegi tesco sbb tu takde kat umah)
 sbb nk hilangkan sgt kehausan nie, 
aku pon menapak ke mapley.
beli lahh MILO AIS sebungkus. :) haaaahhhh legaaa~~

then, dlm pukul 5 lebih cm tu cekgu call ckp da smpi,
aku naik tetibe MAK SABRI ad skali.
ooo ooo ooo.. aku pon redah jelaa !
cite punye cite,, tetibe terbongkar 1 rahsia 
pasal sorang budak dlm kelas aku nieh.
selidik punye selidik,, rupe rupe ny pasal *A** & MAK ny.
dengar je cite tu,, sumpah terkejut weyh. O.O
tak sangka kot!

borak punye borak,, aku pon udur diri dulu sbb takut bas lambat..
time nk jln tu mak sabri n cekgu ad  
say something yg membuatkn kuku aku mengembang :}
  hahahah
ok dats all for today... byebye.