rAkyAt bEtA

usus terkeluar !

ari nie tamat sudah hari sukan di SMKRA.
everything ok ! no big problem. :)
so, mcm biase kne kemas padang yg sgt kecik tuh!
kemas kemas semua, dlm kol 1.30 beres.
budak laki ad yg balik,, ad yg g jumaat. then kkak2 pon balik.
yg tinggal aku dgn aishah je 
kat stor sb ad raptai for monday. 
so sementara tunggu cikgu, kiteorg pon bentang tilam n tido =.=
penat sgt kn. lena kot. tmbh2 tilam tu empok giler kn.
tetibe budin call tnye nk pape tak, then kiterog order milo ais.
beres semua, dlm kol 3lebeyh aku, budin & aishah lepak BM. 

yihaaaaaa~ seronok. tmbh2 budin blanje aiskrim kn.
lg laa seronok. then die g lepak dgn bard n 
aku g lepak dgn aishah.bru je duduk, tetibe
ad cina jual loteri bikin hal kat c tu. -..-
kiteorg pon carik port lain tok lepak. sebaik bnyk kosong !
about half and hour, bard dtg kat kat kiterog.
sembang sembang bagai pastu tnye pasal cermin 
tu semua.naik penat aku 
explain kt die npe aku tak ckp dgn c cermin tu. hish !
cite punye cite, tetibe budin pon dtg juin dgn kiteorg.
**sure korang dpt agak ape yg jd kn ? :)
gegar BM tu kiterg keje kn. sumpah muscle cramp weyh.
ape part sedih, ad part gelak mcm nk giler, ad part bodo bodo.
last last kol 5 kiterog balik. sbb da ta larat sgt.
time otw tunggu bas pulak,  
bergambar smpi nk jahanam camera budin tu.
tp bile hala tuju tunggu bas da berbeza, 
masa untuk aku menggila pula dgn aishah.


so dats all for today.
p/s. hope nnt kite lepak lagi kat BM