rAkyAt bEtA

study GENG !

ok ari nie aku pegi study kt umah dashu :)
dgn esya skali.. tp umah esya dekat je ngn dashu..
dlm pukul 1 lebeyh cm tu aku gerak dri umah.. 
tp smpi pukul 2.30 ! wat da **** lahh kn !
bapak lembab nk mampus bas RAPID nieh -.-
hish~ sebaik dpt TMBANG FREE 
:D hahaha
gedebuk gedebek gedebuk gedebek sume,,
kiteorg pon start lahh study dlm kol 3.30 mcm tuh.
nk tau kiteorg blaja ape ?

=> CHEMISTRY (balance equation + kire2)
=> ADD MATH (log * sure ad kire2)

bangge ouhh blaja ari nieh,, aku ngn esya da
pandai yg balance balance bejaadah tu..
korang ta bangge ? its okey my dear ! =.=

NEXT ----->

yg nie pulak pasal friendship yg tak dihargai !
sedeyh tahap cipan babun sume lahh kn..


ingt kn aku 1 of the bestfren die lahh.. 
rupe rupe TAK LANGSUNG ! -..-
takpe lahh.. aku REDHA je.
semoge bestfren ko yg tuh setia kt bawah ketiak ko..
btw,, sume cite ko akn ku simpan tak pon aku selit kn bwh bantal..
dun worry,, aku ta terabur kn dlm FB !

*** one more thing aku nk bg tau.. dah dah laa ko kejar minah tuh..
da die ta nk ngn ko,, nk buad mcm mne kn..
ko pegi je carik pmpn lain.. ramai lg..

dats all for tonight.. byebye...