rAkyAt bEtA

raye oo raye,,,

raye yg manakjubkan..
huhuhuhu..
taun nie aku beraye 2 kg..
raye petame g umah mak ida kat sg.tengar..
bersame same mak teh & family serta ayung & family..
perjlnan yg menggembirakn..
smpai je selangor dln pukul 4 ptg cam tuh..
pastu singgah umah pak andak bru g umah mak ida..
dpt la 1 mlm kteorg tido kt sne..
ske sgt...mlm main mercun ngn dorang.. ^__^
raye ke-2 lak kteorg g ke perak..
kteorg bertolak dlm kol 11 pg cam tuh..
otw g umah atok kteorg singgah hospital teluk intan..
pegi tgk pak ngah uno sakit..
(aku pon ta tao tu sape,,tp yg aku tau tu sedare kteorg)
lpas g hospital,,pejlanan d teruskn ke mapley..
singgh mkn jap..
lapo laa ktekn..
lpas mkn,,bru laa kteorg straight away g umah atok kat tanjung bidara...
mmg letih dok dlm kete tp sronok ta rase sgt sb da terbyng org d umah.. ^__^
smpai umah atok dlm kol 4 lbey cm tuh laa...
mse aku smpai aku & family d sambut dgn meriah ny...
ad su & family,yang & family,atok & "bulann" & family..
turun je kete,,nme "tain" kedengaran..
sweet name..hahahaha
kat sne best sgt..
nk plak sume sdare sdare aku gile gile cam aku..
bertambh tambah laa kecoh umah atok aku tu...
tetibe smpi laa seorg hamba allah yg ta d duga akn blik..
abg aku..yop...

kat perak kteorg g umah onyang & abg alin..
g raye kt sne..
lpas g umah dorng g lak pusara opah yg d rindui..
lme giler da ta g sne..
ad laa dlm 4 taun..
mmg sedey raye tanpe opah..
tp nk wat cm ne..
die da pegi dulu.. :(
lpas g pusara opah,,
d smbung lak dgn mengacau dodol..
mmg menarik...
dodol tu tok "bulan" pnye pensyarah...
meriah giler...
smbil masak dodol,,kteorg menikmati ikan keli bakar..
chef raman yg bakar..
fuhh mmg mantap... ^_^

so raye ke-4 laz day aku kat perak..
sedey nye..
ti aku rindu kat dorang...
especially "bulan" :((
hurmmm ~~~
tp ta pe..
ad rezeki aku blim perak lg...
tp kesian atok..
sunyi laa die nnt... :((
k laa lg lme aku cite lg sedey rse nye..
k laa byeee